Saturday, April 21, 2012

The Cabin In The Woods.


Salam. Aku takde la kaki wayang sangat. Tapi sebab dah stress minggu ni punya midterm jadi aku pon layankan je bebudak ni dah mengamuk nak tengok wayang bagai. So tengok lah midnight pukul 12. Tapi yang penting dorang belanja aku. HAHA. Pastu bila dah masuk tak macam aku rase nak keluar balik. Kalau cerita action tuh aku bole terima kenyataan lagi. Ade ke bawaknye aku tengok cerita bebunuh ni. Kusss semangat. Aku paling lemah jantung bile tengok cerita hantu dengan bebunuh ni. Sekali pandang aku tengok dorang memang khusyuk gile la. Concentrate je. Aku punya khusyuk tak sampai 50 percent. =.=" Selebihnya aku maen mesej dan tutup muka. Tapi aku bole lah bagi 3 bintang untuk cerita ni.
Ceritanya pasal 5 remaja ni, si perempuan murahan, si atlit, si bijaksana, si bodoh dan si virgin. Eh virgin dalam bahasa melayu ape? Oke si dara. Dorang punya percutian cabin ni sebenarnya dirancang oleh satu company ni. Bagaimana dorang dibunuh pon dorang sendiri yang pilih tanpa sedar. Memula sekali mati adalah si perempuan murahan tuh, tengah sesedap dalam hutan dengan boipren die. Hah amek ko datang lah zombie yang membunuh. Sorang sorang mati but then si bodoh tuh realize yang sebenarnya dorang dirakam bile die nampak camera tuh. Aku ingat si bodoh ni dah mati, rupanya hidup lagi. HAHA. Rupanya kematian dorang ni untuk ritual ape tah. In the end semua lah mati dengan staff company tuh sendiri. Selebihnya korang tengoklah sendiri baru ade feel dari aku cerita kan. 
Sekian.

1 Comments:

Cik Asfz said... [Reply to comment]

ala,review habes smpai ending r..

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.