SiKecik Saya.


salam. semalam pegi celebrate birthday si kecil dani. memula tuh aku tak tahu, after naek keta baru makcik aku bagi tahu. tapi geram sangat sebab die macam tade mood. kalau tak petah je cakap dengan aku. tapi naseb baek die nak makan kek yang dah beli tuh. kek tuh pon mase aku bagi die makan sendiri, dihancur hancurkan pulak. time aku suap laju je bukak mulut. dani dani, geram rase nak gomol gomol je. 
sekarang ni nak jumpa susah betol. kalau aku balik rumah makcik aku dapat la jumpa dua beradik ni. layan kerenah dorang sampai tak terlayan. amek gambar berbanyak dorang sukalah. itu pon kalau mama dengan papa dorang balik lambat. kalau balik petang memang tak sempat jumpa. hepi 2nd birthday dani. 
si piya pon sebuk jugak nak potong kek. tapi birthday piya lambat lagi. nanti kite celebrate birthday piya pulak ye. muah muah untuk dani dengan piya. 

* lambat lagi nak ade anak sendiri yang comel macam ni.

1 comment:

deno said...

wah... seronoknyaaa... :)