Kota Tinggi.


salam. fuh undangan majlis perkahwinan memang bersepah tiap minggu. ade kudrat dengan tade kudrat je nak peginye. hah kali ni dekat kota tinggi johor. masuk yang ni dah 3 orang classmate aku kawen. huyooo. advanceee taw dorang ni. haha. so macam biasa alang alang dah pegi johor mesti banyak jugak tempat nak singgah kan kan? so biar lah gambar je cerita. aku memang mmod malas pon ni. 
pengantin of the month. hew hew hew.
pelamin bukan anganku tema pepel pink.
tanjung balau. tapi tak bole mandi. red flag berkibar kibar dengan hujan renyai renyai. yang dekat dengan desaru tuh. nak pegi desaru jauh sangat. owh sila abaikan orang yang berdiri tuh. =.="
sempat singgah pintu pagar legoland sebelum balik. pintu pagar jew pon. tak mampu aku oi. 
dah pung pang sana sini sampai duit habes kat sana, sampai la masa untuk pulang ke pangkal negeri. eh bukan pulang ke melaka sebab lepas tuh nak balik kl pulak. tsk tsk. jauh betol perjalanan. selamat pengantin baru kak ika dan suami, semoga jadi isteri solehah dan bahagia hingga akhir hayat. :)

1 comment:

ahsfantasy24 said...

hehe..
classmate dah mencecah angka 3,
aadakah anada bakal yg ke-4? :D