Sunday, February 17, 2013

Berat Hati.


salam. dada ni rasa macam berdebar debar start dari kl tadi, jantung pulak semacam sama laju dengan kereta yang aku bawak. kepala otak tak payah cakap la serabut berselirat macam mana. kenapa ni cimi kenapa? i really need a shoulder to cry. so the stress might relieve. bergenang genang air mata dari hari ape tah aku pun tak tahu. tak penah aku rasa berat hati sangat nak balik melaka macam hari ni. perasaan yang rasa macam masa memula masuk universiti dulu. ape ni ape ni? arghhh. fokus cimi, semester akhir dah ni. 7 bulan lagi nak habes. putus cinta pun tak rasa berat hati macam ni, tak dapat jawab exam pun tak rasa macam ni jugak. ape ke teruk sangat stress aku ni? 

sigh~ *mengeluh lagi.
Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.