Handbag.


salam. selalu perempuan kalau tak bawak beg kecik kecik mesti bawak beg besar besar gedabak yedak. haha. nama pon perempuan mesti la banyak je isinya. tapi kalau aku tengok la jugak mana tempat aku nak pergi. kalau setakat keluar shopping mall kasi penat kaki je takde jadahnya aku nak bawak beg bebesar. selagi boleh silang aku silangkan beg tuh dan asal muat bubuh  purse dan henpon, ade sikit ruang untuk kunci kereta ke nak sumbat bedak lipstik ke. haha. kat bawah ni isi handbag aku masa naik bus hari tuh yakni minggu lepas.
losyen - untuk kelembutan berganda tangan dan kaki.
tisu - emergency bila dalam toilet takde tisu. jadi dalam handbag ade. hehe.
henpon - itu henpon untuk terima pangilan formal seperti dari awak awak dan awak. iye awak la tu.
purse - weh takde purse gila la namanya. aku nak korek duit dekat mana. =.="
minyak cekapak - penting ! penting gila sebab aku sepesen mabuk naik kenderaan.
vicks - kalau minyak cekapak tercicir, guna la vicks.
eyemomo - sebab aku penguna kanta lekap jadi bila mata dah kering tuh susah jugak la.
coklat/cokicoki/ gegula eclipse - sampingan je. kang rasa nak muntah bole telan.

eh macam banyak jugak je isi beg aku ni. =.=" owh mungkin sebab naik bus kan kan. haha. post ni post merapu merepek meraban. 

ps : lapar lapar. i love food. treat me food please. ~.~

No comments: