Seni.


salam. aku suka seni lukis tapi aku tak pandai melukis pon tapi aku suka benda yang lukis lukis ni. ayat dah macam pusing pusing kan. comel dan cute lukis lukis warna warna kalerful ni. tak menarik pada orang lain tapi menarik pada diri sendiri. ape ni aku cuba sampaikan. aiseh. selalunya lukisan aku la yang paling hodoh sekali. eh tapi hodoh hodoh pun seni dapat A ape masa sekolah sampai masuk universiti pun still dapat A. well well. tapi apakan daya dulu bapak suruh amek science stream, aku kan anak baik ikutkan aje. ececeh. tapi nasib baik bapak tak suruh amek accounting, kalau tak sama sama pecah kepala dekat rumah kan. haha.
* penah tengok gambar ni kan? hehe. tapi ni versi aku lukis balik ler. haha.
* macam tak sedar diri minggu ni proposal defence tapi aku satu pun tak sentuh. bijak bijak.

1 comment:

Juliet_iRa~" said...

cimi ada talent laa heee :)

pss : tq for the wish heee