Kursus Kahwin.


Assalamualaikum.

Semalam dengan hari ni, lagi 5 minit pukul 12 kira hari ni lagi la tu. Aku pegi kursus kahwin anjuran UTeM, seketriat anak melaka dan MAIM. Program ni dari sem 1 lagi aku tengok dorang buat but still muda muda mana ada pikir nak pegi sangat kan. Kali ni kira macam dah tua jugak la dah ade future thinking after habes study. Haha. Ada sepuluh slot maksudnya ada sepuluh ceramah la. Semalam punya masuk penceramah kedua je aku dah slow dah sampai penceramah ke empat. Yang penceramah pertama dengan kelima memang best. Hari ni pulak baik punya aku tahan mata. Kekeke. Actually benda macam ni bergantung pada penceramah jugak nak buat audience segar dan boleh terima input dengan baik. Macam hari ni, untuk tajuk pengurusan kesihatan, Dr perempuan berjaya buat audience gelak gila gila sebab cara dia bercerita best. Kesimpulannya bukan semua ceramah mengantukkan tapi kelas lecture selalu macam ubat tido bagi aku. =.="
Yay dah boleh kahwin. Ehem ehem. 

2 comments:

kampung gurl said...

Yeahhh boleh kawen

whatever kew? said...

buat muka gatal nak kawen cepat!