Monday, August 19, 2013

Stress.


Assalamualaikum.

Aku tengah stress, stress gila macam huargh huargh nak jerit macam the hulk kasi hilang semua dalam otak ni malas nak pikir banyak banyak sebab rasa macam semak gila je semua benda ni. Korang paham tak stress sampai tak tahu nak pikir mana satu dulu nak buat mana satu dulu. Selalu aku pilih tido supaya bole lupakan tapi kalau dah dalam tido pon tengah pikir jugak nak buat macam mana. Hoi give some space. Sibuk je kacau tido orang. 

0 Comments:

Next Previous Home
 
cimicomot.blogspot.com | Design By Nur Cimi .Copyright 2009-2015 | All Right Reserved.