Daniel & Ain Wedding.

Assalamualaikum.

Hah lama lagi tak update kan? Alkisah sejak dah praktikal ni selain dari buka laptop dekat office, kat rumah laptop cuma duduk dalam beg. Kesian kau laptop. Penat, penat lah kerja, eh tapi takde la kerja keras sangat. Kerja banyak juga kat office lepas kena pahat dengan supervisor. Haha. Eh sebenarnya bukan nak cerita pasal kerja, nak cerita pasal wedding daniel ni hah.  
Alhamdulillah panjang jodoh kau dengan ain kan. Aku doakan korang kekal sampai syurga. Aminnn~ Aku kenal daniel ni 6 tahun lepas masa diploma dulu. Ain pulak aku kenal lepas dorang berkawan. Tapi daniel cuma satu sem je kalau tak silap sebab lepas tu dia terus dapat poli pd tapi kami still in contact walaupun jauh sebab ain tu orang kuantan. So bila dia turun kuantan for sure la akan jumpa. But then after aku masuk degree, we lost contact. Mungkin sebab masing-masing busy kan kan plus tak jumpa pulak tu. Haha. Dan last a few week aku dapat invitation wedding korang. It is so great to know that both of you doing well. Semalam pun muka kau terkejut tengok aku depan pelamin. Mesti tak sangka yang aku akan sampai rembau kan. Btw tahniah kawan, buat baby yang comel banyak-banyak. Hihi. Dan dan dan aku suka masakan kenduri kau. Sedap gila, kalau bukan kenduri tu confirm aku ulang alik tambah.
And thank you jannah sebab bagi tumpang kereta, it's been a while since we met each other and talk a lot but I guess i don't even talk so much. 

Toodlessss rembau! 

5 comments:

Nurakmaniza Jamil said...

mama niza follow sini frm anereodacandid.blogspot.com ^^

Cikgu Norazimah said...

musim orang kwen skarang ni ;)

btw Cn follow sini 745

Qeela Aini said...

hi, done followed u here and kat twitter :D kalau sudi follow la balik ea? tq :D

http://ourrandomrainbow.blogspot.com
https://twitter.com/QeelaAini

Qeela Aini said...

ohh and your instagram too :)
here's mine : instagram.com/evathechoms

http://ourrandomrainbow.blogspot.com

:)

Mama Darwiish said...

http://mamadarwiish.blogspot.com/2013/12/the-hottest-giveaway-by-mama-darwiish.html

:)
jempot join ye